10.11.2015

Kontrastowo botanicznie


Witajcie! 
Od dawna już przymierzałam się do tych przecudnych papierów, które jakiś czas temu odkryłam w Scrapku. Uwielbiam wycinać więc takie motywy to dla mnie raj! Dziś w końcu się do nich dobrałam z postanowieniem połączenia szarości z mega soczystymi kolorami. Efekt bardzo mi się podoba. Zachęcam do eksperymentów z tymi papierami. Możliwości są nieskończone a z mojej strony zapewne powstaną kolejne połączenia, nie wszystko jeszcze pociachane :-) 
Całość na tle LOFTU, w niekoniecznie świątecznej wersji...
Pod zdjęciami znajdziecie linki do użytych materiałów.






My botanical Neutral + contrast colors card with Nature elements goes for Challenge: Create Something Beginning With The Letter ‘N’ and 

Simon Monday Challenge Blog  

Produkty ze Scrapka: